آرامین (درباره شرکت آراد شیمی)

درباره شرکت آراد شیمی بیشتر بدانیم

برای معرفی بهتر شرکت آراد شیمی ابتدا لازم است در مورد شرکت های دانش‌ بنیان توضیحاتی بیان شود . شرکت های دانش بنیان ، شرکت هایی هستند که عنصر علم و دانش، بخش جدایی ناپذیر آنها محسوب می شود. ماهیت علمی و دانش محور این شرکت ها موجب شده است که قشر دانشگاهی و پژوهشگر، مانند اساتید دانشگاه و اعضای هیئت علمی، نقش بسیار مهمی در آنها ایفا کنند. این شرکت ها به نوعی در نقش واسطه میان ایده های تجاری و تولید و ارتقای فناوری هستند.

 یعنی در شرکت دانش های دانش بنیان ، ایده‌های نو و قابل پیاده‌سازی علمی توسط پژوهشگران و قشر علمی و دانشگاهی، در مسیر تبدیل به فناوری‌های کاربردی و سطح بالا به کار گرفته می‌شوند.

ویژگی شرکت های دانش بنیان

برای آنکه عنوان دانش بنیان بر محصولات این شرکت‌ها قرار بگیرد، شاخص‌هایی به موجب قانون وجود دارد که بایستی توسط شرکت‌های متقاضی رعایت شوند. مانند آنکه کالاها و خدمات تولید شده به وسیله این گونه شرکت‌ها باید از سطح علمی و فناوری بالا برخوردار باشند و در واقع باید دارای پیچیدگی فنی و تخصصی و فناوری‌های برتر باشد که این امر نیازمند تحقیقات گسترده علمی و تخصص‌گرایی زیادی است. همچنین وجود نمونه‌هایی از محصولات موردنظر و طرح توجیهی توسعه‌ای، در حد آزمایشگاهی برای تایید یک شرکت دانش بنیان لازم است.

درباره شرکت آراد شیمی

شرکت آرادشیمی سبز بنیان جزء شرکتهای تحت حمایت و مستقر در پارک علم و فناوری با عنوان شرکت دانش بنیان از جمله شرکت هایی است که در عرصه تولید انواع کود های سالم کشاورزی (جامد و مایع ) در کشور درحال فعالیت می باشد .

 این شرکت دانش بنیان، با اعتقاد به کشاورزی سالم و نوین محصولاتی را تولید نموده که اکثر ترکیبات آلی را به همراه 16 عنصر مورد نیاز گیاه را به صورت ترکیبات آلی همسو با فعالیت متابولیکی از نقطه نظر آنانتیومرها ، بدون ترکیبات هورمونی و لیگیند های شیمیایی مخرب (…-EDDHA-EDATA) سنتز کرده و به صورت کئوردیناسیون، عناصر را غنی سازی نموده و با این ساختار به عناصرکم تحرک قابلیت حرکت در سیستم آوندی گیاه را داده است.

 وجود ذرات باردار و اندازه کوچکتر از اندازه روزنه های گیاه این قابلیت را به ملکول ها جهت تاثیر بیشتر در امر جذب داده و اثر بخشی این محصولات را بالا برده تا مصرف کودهای شیمیایی و حتی سموم کشاورزی کاهش چشم گیری داشته باشد. 

بخش فنی شرکت آراد شیمی سبز بنیان ترکیبی از متخصصین با تجربه و نیروهای تحصیلکرده جوان است که کار بررسی ، ثبت ، ترویج و آموزش کاربرد محصولات شرکت را عهده دار بوده و با بازدید از مزارع ، برگزاری سمینار های آموزشی و شرکت در نمایشگاه ها در تماس مستمر با زارعین محترم می باشند تا آن ها را به استفاده درست ، منطقی و مسئولانه از نهاد های کشاورزی تشویق و راهنمایی نمایند.

شرکت دانش بنیان آراد شیمی مفتخر است که با بهره ­گیری از متخصصان و اساتید و نیز انجام آزمایشات و مطالعات گسترده در بخش تحقیق، توسعه ، محصولاتی را به کشاورزان عزیز عرضه کند که علاوه بر تولید محصولات سالم ، تمامی نیازهای آنان را برآورده سازند و درباره محصولات آراد شیمی میتوان گفت بهترین نیروها را به خدمت گرفته اند تا آنچه را شایسته مردم عزیز می باشد را به آن ها ارائه کنند.

بزرگترین هدف ما خدمت رسانی به مردم عزیز، کسب رضایت حداکثری مشتریان و متقاضیان و در نهایت ایجاد یک حس خوب در افراد است.

آراد شیمی متعهد به کسب رضایت مشتریان، حسن انجام کار، پشتیبانی خدمات و انجام تمامی تعهدات خود به بهترین نحو است.

در صورت تمایل برای اطلاع از محصولات شرکت دانش بنیان آراد شیمی سبز بنیان با نام تجاری آرامین میتوانید به بخش محصولات سایت مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما گفت وگو داشته باشید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید :